ОписТрактор колісний PG2004 - це модель серії P потужністю 160-200 к. с., що може одночасно задовольнити потреби кінцевого споживача в зручності та економічності. - Позиціонування на ринку: продукти середнього та високого класу. - Технологічне позиціонування: передовий на міжнародному рівні, провідний на внутрішньому ринку - Сфера призначення: оранка, боронування, комбінований обробіток ґрунту, сівба. - Основні ринки збуту: країни СНД, Австралія, Південна Америка, Південна Африка та ін. - Цільова клієнтська база: сімейні фермерські господарства, великі фермерські господарства, сільськогосподарські компанії.
МЕХАНІЧНА СИСТЕМА Використовується спеціальний двигун для сільськогосподарської техніки, шестициліндровий двигун високого тиску Common Rail з паливною системою BOSCH, що відповідає Національному стандарту емісії вихлопних газів III, з коефіцієнтом запасу крутного моменту більше 28% і робочим об'ємом до 6,8 л - Турбонаддув - Точний контроль подачі палива - Вискоуий крутний момент на низьких обертах - Пряме впорскування в циліндр - Стабільна продуктивність протягом тривалих періодів високоінтенсивної експлуатації - 250 годин відмінних міжсервісних пробігів Надзвичайно велика потужність для безтурботної роботи. Оснащений великим паливним баком об'ємом 375 л, що забезпечує 10 годин безперервної роботи за умови максимального навантаження під час оранки сухого поля. Запуск за наднизьких температур для безперешкодної зимової експлуатації. 1000 А/год акумулятор великої ємності, може ефективно підтримувати потужність при температурі -35 ℃, що забезпечує високий показник ефективності запуску.
СИСТЕМА ТРАНСМІСІЇ Міцність і надійність, точна робота та ефективна трансмісія енергії. 48F+24R висока передавальна щільність, поєднання швидкості автоматичного перемикання передач з надійністю синхронізованої трансмісії, переведення потужності двигуна в активну потужність з невеликими втратами, адаптація до різних умов роботи. Швидка зміна напрямку руху та комфортне керування. Перемикання передач з електрогідравлічним управлінням, перемикач на лівій стороні рульового колеса дозволяє вибирати напрямок руху без використання зчеплення. Високоінтелектуальний і простий у роботі. Функція повного приводу, має електрогідравлічне управління, система автоматично вмикає повний привід при натисканні на ручне або двостороннє ножне гальмо для посилення сили гальмування, а вихід валу відбору потужності і функція блокування диференціала також мають електрогідравлічне управління, яке можна активувати дотиком кінчика пальця. Самоперевірка на безпеку. Оснащений режимом limp mode, у разі виходу з ладу ключової системи управління трактором, ЕБУ автоматично перемикається на резервний шлях управління, щоб дозволити трактору продовжити рух, таким чином захищаючи життя водіїв і пасажирів. Високоміцний передній міст - висока маневреність, висока тягова здатність, висока швидкість руху. • Великі коефіцієнти передачі з планетарними приводами забезпечують оптимальну ефективність. • Конструкція з нахилом мостів і високі допустимі навантаження на них забезпечують високий дорожній просвіт у 500 мм, що зменшує ймовірність пошкодження посівів під час виконання польових робіт. • Високий рівень маневреності завдяки куту повороту до 55° і мінімальному радіусу розвороту 6 м для безтурботного виконання розворотів. Радіальні шини - менше споживання пального, менше ущільнення ґрунту, довший термін експлуатації. • Ширина колії передньої та задньої мостів регулюються, щоб адаптуватися до різної ширини міжрядь. • На вибір доступні різні розміри шин, які пристосовані до різних типів ґрунту. Зчеплення (в коробці передач) - безпечне з’єднання та роз’єднання та тривалий термін експлуатації • Багатодискове мокре зчеплення, інтегроване в коробку передач. • Електрогідравлічний пропорційний клапан для керування розподілом потужності
СИСТЕМА ВІДВОДУ ТЕПЛА ТА ОХОЛОДЖЕННЯ Не боїться високих температур, міцний і надійний. Алюмінієва основа інтеркулера, водяного бака є більш стійкою до корозії та має довгий термін експлуатації.Радіатор водяного бака має площу охолоджувальної поверхні 51 кв. м, а інтеркулер - 15,8 кв. м, що відповідає вимогам експлуатації в умовах екстремально високих температур до 48 ℃. Легке очищення та надійний тепловідвід. ▪ Задня частина вентилятора має ущільнювальний пристрій, що запобігає поверненню гарячого повітря, підвищуючи надійність тепловідведення. ▪ Оснащений пристроєм захисту від сміття для ефективного запобігання потрапляння пилу та сміття всередину. ▪ Роздільне відведення тепла для системи шасі та гідравлічного робочого органу. ▪ Великий отвір капота для легкого очищення та обслуговування системи охолодження. Простота обслуговування та швидке охолодження ▪ Дефекти охолодження можуть відображатися на дисплеї реле тиску або у вигляді проблем із всмоктуванням компресора, усунення несправностей є досить простим і зручним. ▪ Компресор великого об'єму, потовщена внутрішня частина конденсатора, подвійне ущільнювальне кільце, з'єднання труб кондиціонера, малий опір лінії випаровування, значний охолоджувальний ефект.
УПРАВЛІННЯ КАБІНОЮ Високоякісні сидіння для зменшення втоми - Сидіння оснащене механічною амортизацією підвіски і тканинною подушкою сидіння, з можливістю багатовимірного регулювання, водій відповідно до власних звичок може відрегулювати висоту сидіння, глибину подушки, відстань спереду і ззаду і так далі. - Завдяки функції виявлення присутності водія на сидінні, водій не може завести трактор, що робить трактор безпечним і надійним. Функція гасіння вібрації спереду і ззаду кабіни та функція підігріву сидінь для покращення комфорту під час водіння. Свіже повітря потрібної температури - Приміщення обладнане кондиціонером та опаленням, а перемикання подачі опалення та охолодження можна виконати одним клацанням клавіші, так що вам не страшні ні холодна зима, ні спека. - Кабіна з надлишковим тиском дозволяє навколишньому повітрю потрапляти в машину тільки через фільтр, розташований в лівій стійці кабіни, ефективно запобігаючи потраплянню зовнішнього пилу і підтримуючи чистоту і свіжість ваших польових робіт. - Переднє вікно оснащене сітчастим сонцезахисним козирком зі світло- і теплоізоляційною функцією, положення якого можна регулювати за бажанням, щоб забезпечити вам комфортні умови водіння Інтелектуальне управління та різноманітні можливості для відпочинку - Вбудований центр управління з функцією сенсорного управління, на екрані відображаються всі параметри в цифровому вигляді, відстеження та виявлення стану транспортного засобу в режимі реального часу, автоматична діагностика несправностей, частина функцій може бути налаштована на екрані, завдяки чому ваша взаємодія з технікою буде більш своєчасною та ефективною. - Заднє вікно, що відкривається, радіо з USB-інтерфейсом, прикурювач, попільничка, підсклянник, ящик для зберігання речей та інші зручні елементи роблять водіння більш зручним і комфортним.
РОБОЧІ ОРГАНИ Вал відбору потужності - зручна конструкція, висока вихідна потужність, подвійний режим роботи. Вихідна потужність валу відбору потужності до 125 кВт, коефіцієнт потужності 86,4%. Дві регульовані швидкості 540/1000 об/хв, можна керувати як з кабіни, так і з зовні. Сегментований вихідний вал відбору потужності з 6,8,21 швидко змінюється ключем. Пристрій для буксирування та транспортування - багатофункціональний, зручне зчеплення. Виконує функції фіксованого буксирування та маятникового буксирування. Фіксована висота буксирування регулюється на декількох рівнях. Може працювати з різноманітними сільськогосподарськими знаряддями, легше та зручніше під'єднувати знаряддя. Система навіски - міцна зчіпка, багатопозиційне регулювання. Задня трьохточкова навіска класу III, якою можна керувати як в кабіні, так і на зовні. Конструкція жолоба на кінці підйомної штанги сприяє зручному приєднанню машини. Ручне регулювання розкосів. Одночасно можна регулювати довжину двох або одного розкосів. Ручне регулювання верхньої тяги. Легко встановлюйте знаряддя під потрібним кутом до землі. Регулювання бічного стабілізатора типу телескопічної втулки. Відстань між нижніми штангами підвіски можна збільшити або зменшити за необхідності. ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА Клапани дистанційного керування - з гідравлічні виходи, точна подача палива. Клапан з дистанційним керуванням і регульованим поршневим насосом на основі шини CAN для створення регульованої системи з чутливістю до навантаження. ▪ Максимальна вихідна витрата одного клапана 100 л/хв ▪ Автоматичний розподіл відповідно до необхідної витрати на приводі ▪ Регульована витрата і час роботи для всіх 3 клапанів ▪ Активується перемикачем одним натисканням кнопки Функція Power Beyond - надзвичайно великий гідравлічний потік, подолання нестабільності потоку. Завдяки функціональному інтерфейсу Power Beyond знаряддя можуть отримувати живлення та сигнали для управління безпосередньо від гідравлічної системи трактора. - Продуктивність гідравлічного насосу до 150 л/хв - Оснащений портом зворотного зв'язку по навантаженню гідравлічної системи - Забезпечує тягове зусилля та керування великими композитними знаряддями. Електрогідравлічний задній підйомний механізм - безліч опцій управління, розмаїття функцій - Панель управління заднім підйомним механізмом з правого боку водія - Керування плугом на задньому крилі - Інтерфейс управління глибиною обробки ґрунту на дисплеї - Аварійне ручне керування на клапані підйому - Регулювання робочої глибини - Обмеження максимальної висоти підйому - Регулювання швидкості опускання - Вибір типу регулювання глибини обробки ґрунту - Регулювання амортизації під час руху.
Характеристики
Трактор колісний ZOOMLION |
|
Модель |
PG2004 |
Двигун |
YCA07235-T300 |
Кількість циліндрів /метод впуску |
6 |
Система приску палива |
Common Rail |
Викиди (національний стандарт) |
Tier 3 |
Номінальна потужність при 2300 об/хв, кВт/к.с. |
147,0/200 |
Обʼєм двигуна, см3 |
6871 |
Витрати палива, г/кВт⋅год |
≤250 |
Ємність паливного баку, літрів |
375 |
Коробка передач |
Power shift |
Кількість передач |
48F+24R |
Гідравлічна система |
Розділеного типу |
Кількість вихідних клапанів, (пара) |
3 |
Потужність потоку, літрів/хв |
100 л/хв |
Зворотній злив Power Beyond |
Стандартно |
Гідравлічний підйомний механізм |
Стандартно |
Спосіб керування глибиною обробітку ґрунту |
Стандартно |
Позиційне регулювання, регулювання висоти, сильний тиск |
Стандартно |
Максимальна підйомна сила (610 мм від кінцевої частини), кН |
≥40 |
Механізм навіски |
Стандартно |
Тип та категорія — Триточкова задня навіска, тип |
ІІІ |
Вал відбору потужності |
Стандартно |
Вихідна потужність ВВП, кВт |
113/126 |
Швидкість обертання, об/хв |
540/1000 |
Стандарт валу відбору потужності 6-зубчастий шліцевий вал (діаметр валу - 35) |
Стандартно |
Довжина, мм |
5488 |
Ширина, мм |
2500 |
Висота, мм |
3200 |
Колісна база, мм |
2858 |
Мінімальна відстань від поверхні землі, мм |
410 |
Вага, кг |
7370 |
Передні колеса, розмір |
540/65R28 |
Задні колеса, розмір |
650/65R38 |
Ширина колії передніх коліс, мм |
1950 |
Колія задніх коліс, мм |
2023 |
Противага передні, кг |
760 |
Противаги задні (2х240), кг |
480 |
Минимальный радиус поворота, м |
6 |
Сила тяги, кН |
61 |
Кут повороту |
32° |
Кабіна водія з кондиціонером та обігрівачем |
Стандартно |
Тип муфти зчеплення |
Багатодискове мокре зчеплення |
Тип гальмівного механізму |
Дискове гальмо мокрого типу |
Пневматичні гальма |
Стандартно |
Трактор колісний PG2004 - це модель серії P потужністю 160-200 к. с., що може одночасно задовольнити потреби кінцевого споживача в зручності та економічності. - Позиціонування на ринку: продукти середнього та високого класу. - Технологічне позиціонування: передовий на міжнародному рівні, провідний на внутрішньому ринку - Сфера призначення: оранка, боронування, комбінований обробіток ґрунту, сівба. - Основні ринки збуту: країни СНД, Австралія, Південна Америка, Південна Африка та ін. - Цільова клієнтська база: сімейні фермерські господарства, великі фермерські господарства, сільськогосподарські компанії.
МЕХАНІЧНА СИСТЕМА Використовується спеціальний двигун для сільськогосподарської техніки, шестициліндровий двигун високого тиску Common Rail з паливною системою BOSCH, що відповідає Національному стандарту емісії вихлопних газів III, з коефіцієнтом запасу крутного моменту більше 28% і робочим об'ємом до 6,8 л - Турбонаддув - Точний контроль подачі палива - Вискоуий крутний момент на низьких обертах - Пряме впорскування в циліндр - Стабільна продуктивність протягом тривалих періодів високоінтенсивної експлуатації - 250 годин відмінних міжсервісних пробігів Надзвичайно велика потужність для безтурботної роботи. Оснащений великим паливним баком об'ємом 375 л, що забезпечує 10 годин безперервної роботи за умови максимального навантаження під час оранки сухого поля. Запуск за наднизьких температур для безперешкодної зимової експлуатації. 1000 А/год акумулятор великої ємності, може ефективно підтримувати потужність при температурі -35 ℃, що забезпечує високий показник ефективності запуску.
СИСТЕМА ТРАНСМІСІЇ Міцність і надійність, точна робота та ефективна трансмісія енергії. 48F+24R висока передавальна щільність, поєднання швидкості автоматичного перемикання передач з надійністю синхронізованої трансмісії, переведення потужності двигуна в активну потужність з невеликими втратами, адаптація до різних умов роботи. Швидка зміна напрямку руху та комфортне керування. Перемикання передач з електрогідравлічним управлінням, перемикач на лівій стороні рульового колеса дозволяє вибирати напрямок руху без використання зчеплення. Високоінтелектуальний і простий у роботі. Функція повного приводу, має електрогідравлічне управління, система автоматично вмикає повний привід при натисканні на ручне або двостороннє ножне гальмо для посилення сили гальмування, а вихід валу відбору потужності і функція блокування диференціала також мають електрогідравлічне управління, яке можна активувати дотиком кінчика пальця. Самоперевірка на безпеку. Оснащений режимом limp mode, у разі виходу з ладу ключової системи управління трактором, ЕБУ автоматично перемикається на резервний шлях управління, щоб дозволити трактору продовжити рух, таким чином захищаючи життя водіїв і пасажирів. Високоміцний передній міст - висока маневреність, висока тягова здатність, висока швидкість руху. • Великі коефіцієнти передачі з планетарними приводами забезпечують оптимальну ефективність. • Конструкція з нахилом мостів і високі допустимі навантаження на них забезпечують високий дорожній просвіт у 500 мм, що зменшує ймовірність пошкодження посівів під час виконання польових робіт. • Високий рівень маневреності завдяки куту повороту до 55° і мінімальному радіусу розвороту 6 м для безтурботного виконання розворотів. Радіальні шини - менше споживання пального, менше ущільнення ґрунту, довший термін експлуатації. • Ширина колії передньої та задньої мостів регулюються, щоб адаптуватися до різної ширини міжрядь. • На вибір доступні різні розміри шин, які пристосовані до різних типів ґрунту. Зчеплення (в коробці передач) - безпечне з’єднання та роз’єднання та тривалий термін експлуатації • Багатодискове мокре зчеплення, інтегроване в коробку передач. • Електрогідравлічний пропорційний клапан для керування розподілом потужності
СИСТЕМА ВІДВОДУ ТЕПЛА ТА ОХОЛОДЖЕННЯ Не боїться високих температур, міцний і надійний. Алюмінієва основа інтеркулера, водяного бака є більш стійкою до корозії та має довгий термін експлуатації.Радіатор водяного бака має площу охолоджувальної поверхні 51 кв. м, а інтеркулер - 15,8 кв. м, що відповідає вимогам експлуатації в умовах екстремально високих температур до 48 ℃. Легке очищення та надійний тепловідвід. ▪ Задня частина вентилятора має ущільнювальний пристрій, що запобігає поверненню гарячого повітря, підвищуючи надійність тепловідведення. ▪ Оснащений пристроєм захисту від сміття для ефективного запобігання потрапляння пилу та сміття всередину. ▪ Роздільне відведення тепла для системи шасі та гідравлічного робочого органу. ▪ Великий отвір капота для легкого очищення та обслуговування системи охолодження. Простота обслуговування та швидке охолодження ▪ Дефекти охолодження можуть відображатися на дисплеї реле тиску або у вигляді проблем із всмоктуванням компресора, усунення несправностей є досить простим і зручним. ▪ Компресор великого об'єму, потовщена внутрішня частина конденсатора, подвійне ущільнювальне кільце, з'єднання труб кондиціонера, малий опір лінії випаровування, значний охолоджувальний ефект.
УПРАВЛІННЯ КАБІНОЮ Високоякісні сидіння для зменшення втоми - Сидіння оснащене механічною амортизацією підвіски і тканинною подушкою сидіння, з можливістю багатовимірного регулювання, водій відповідно до власних звичок може відрегулювати висоту сидіння, глибину подушки, відстань спереду і ззаду і так далі. - Завдяки функції виявлення присутності водія на сидінні, водій не може завести трактор, що робить трактор безпечним і надійним. Функція гасіння вібрації спереду і ззаду кабіни та функція підігріву сидінь для покращення комфорту під час водіння. Свіже повітря потрібної температури - Приміщення обладнане кондиціонером та опаленням, а перемикання подачі опалення та охолодження можна виконати одним клацанням клавіші, так що вам не страшні ні холодна зима, ні спека. - Кабіна з надлишковим тиском дозволяє навколишньому повітрю потрапляти в машину тільки через фільтр, розташований в лівій стійці кабіни, ефективно запобігаючи потраплянню зовнішнього пилу і підтримуючи чистоту і свіжість ваших польових робіт. - Переднє вікно оснащене сітчастим сонцезахисним козирком зі світло- і теплоізоляційною функцією, положення якого можна регулювати за бажанням, щоб забезпечити вам комфортні умови водіння Інтелектуальне управління та різноманітні можливості для відпочинку - Вбудований центр управління з функцією сенсорного управління, на екрані відображаються всі параметри в цифровому вигляді, відстеження та виявлення стану транспортного засобу в режимі реального часу, автоматична діагностика несправностей, частина функцій може бути налаштована на екрані, завдяки чому ваша взаємодія з технікою буде більш своєчасною та ефективною. - Заднє вікно, що відкривається, радіо з USB-інтерфейсом, прикурювач, попільничка, підсклянник, ящик для зберігання речей та інші зручні елементи роблять водіння більш зручним і комфортним.
РОБОЧІ ОРГАНИ Вал відбору потужності - зручна конструкція, висока вихідна потужність, подвійний режим роботи. Вихідна потужність валу відбору потужності до 125 кВт, коефіцієнт потужності 86,4%. Дві регульовані швидкості 540/1000 об/хв, можна керувати як з кабіни, так і з зовні. Сегментований вихідний вал відбору потужності з 6,8,21 швидко змінюється ключем. Пристрій для буксирування та транспортування - багатофункціональний, зручне зчеплення. Виконує функції фіксованого буксирування та маятникового буксирування. Фіксована висота буксирування регулюється на декількох рівнях. Може працювати з різноманітними сільськогосподарськими знаряддями, легше та зручніше під'єднувати знаряддя. Система навіски - міцна зчіпка, багатопозиційне регулювання. Задня трьохточкова навіска класу III, якою можна керувати як в кабіні, так і на зовні. Конструкція жолоба на кінці підйомної штанги сприяє зручному приєднанню машини. Ручне регулювання розкосів. Одночасно можна регулювати довжину двох або одного розкосів. Ручне регулювання верхньої тяги. Легко встановлюйте знаряддя під потрібним кутом до землі. Регулювання бічного стабілізатора типу телескопічної втулки. Відстань між нижніми штангами підвіски можна збільшити або зменшити за необхідності. ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА Клапани дистанційного керування - з гідравлічні виходи, точна подача палива. Клапан з дистанційним керуванням і регульованим поршневим насосом на основі шини CAN для створення регульованої системи з чутливістю до навантаження. ▪ Максимальна вихідна витрата одного клапана 100 л/хв ▪ Автоматичний розподіл відповідно до необхідної витрати на приводі ▪ Регульована витрата і час роботи для всіх 3 клапанів ▪ Активується перемикачем одним натисканням кнопки Функція Power Beyond - надзвичайно великий гідравлічний потік, подолання нестабільності потоку. Завдяки функціональному інтерфейсу Power Beyond знаряддя можуть отримувати живлення та сигнали для управління безпосередньо від гідравлічної системи трактора. - Продуктивність гідравлічного насосу до 150 л/хв - Оснащений портом зворотного зв'язку по навантаженню гідравлічної системи - Забезпечує тягове зусилля та керування великими композитними знаряддями. Електрогідравлічний задній підйомний механізм - безліч опцій управління, розмаїття функцій - Панель управління заднім підйомним механізмом з правого боку водія - Керування плугом на задньому крилі - Інтерфейс управління глибиною обробки ґрунту на дисплеї - Аварійне ручне керування на клапані підйому - Регулювання робочої глибини - Обмеження максимальної висоти підйому - Регулювання швидкості опускання - Вибір типу регулювання глибини обробки ґрунту - Регулювання амортизації під час руху.
Трактор колісний ZOOMLION |
|
Модель |
PG2004 |
Двигун |
YCA07235-T300 |
Кількість циліндрів /метод впуску |
6 |
Система приску палива |
Common Rail |
Викиди (національний стандарт) |
Tier 3 |
Номінальна потужність при 2300 об/хв, кВт/к.с. |
147,0/200 |
Обʼєм двигуна, см3 |
6871 |
Витрати палива, г/кВт⋅год |
≤250 |
Ємність паливного баку, літрів |
375 |
Коробка передач |
Power shift |
Кількість передач |
48F+24R |
Гідравлічна система |
Розділеного типу |
Кількість вихідних клапанів, (пара) |
3 |
Потужність потоку, літрів/хв |
100 л/хв |
Зворотній злив Power Beyond |
Стандартно |
Гідравлічний підйомний механізм |
Стандартно |
Спосіб керування глибиною обробітку ґрунту |
Стандартно |
Позиційне регулювання, регулювання висоти, сильний тиск |
Стандартно |
Максимальна підйомна сила (610 мм від кінцевої частини), кН |
≥40 |
Механізм навіски |
Стандартно |
Тип та категорія — Триточкова задня навіска, тип |
ІІІ |
Вал відбору потужності |
Стандартно |
Вихідна потужність ВВП, кВт |
113/126 |
Швидкість обертання, об/хв |
540/1000 |
Стандарт валу відбору потужності 6-зубчастий шліцевий вал (діаметр валу - 35) |
Стандартно |
Довжина, мм |
5488 |
Ширина, мм |
2500 |
Висота, мм |
3200 |
Колісна база, мм |
2858 |
Мінімальна відстань від поверхні землі, мм |
410 |
Вага, кг |
7370 |
Передні колеса, розмір |
540/65R28 |
Задні колеса, розмір |
650/65R38 |
Ширина колії передніх коліс, мм |
1950 |
Колія задніх коліс, мм |
2023 |
Противага передні, кг |
760 |
Противаги задні (2х240), кг |
480 |
Минимальный радиус поворота, м |
6 |
Сила тяги, кН |
61 |
Кут повороту |
32° |
Кабіна водія з кондиціонером та обігрівачем |
Стандартно |
Тип муфти зчеплення |
Багатодискове мокре зчеплення |
Тип гальмівного механізму |
Дискове гальмо мокрого типу |
Пневматичні гальма |
Стандартно |
|