ОписПредставляємо Вам Трактор колісний ZOOMLION RS1304– ідеальний вибір для вашого господарства. Щоб краще задовольнити експлуатаційні потреби клієнтів, у 2022 році Zoomlion провела низку оновлень чотирьох модулів тракторів серії RS:Двигун,Система передачі, Робоча конструкція та кабіна. Продукт більш ефективний та надійний, концепція гуманізованого дизайну, робота зручніша, а водіння комфортніше.
КАБІНА ВОДІЯ Простора комфортна кабіна, що має великий круговий огляд, з системою кондиціювання повітря та люком, характеризується пилозахищеністю, шумозаглушенням і теплоізоляцією. Рульове колесо з регулюванням кута нахилу та сидіння з підвіскою забезпечує комфортне водіння.
ДВИГУН Надійний та економічний 6-циліндровий двигун з робочим об'ємом 6,5 л оснащений паливною системою Common Rail. Двигун має високу потужність, оснащений електронною системою вприску Bosch з точним вприском.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ Коробка передач 16F+8R характеризується ідеальними робочими швидкостями для різних операцій та високою ефективністю роботи.
РОБОЧЕ ОБЛАДНАННЯ Задня триточкова навіска III класу має позиційне регулювання, примусове та плаваюче становище. Гідросистема має 3 пари гідровиходів, які дозволяють проводити робочі операції з використанням оборотного плуга та інших знарядь.
ПОТУЖНИЙ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ - Трактор оснащений 6-циліндровим двигуном із системою вприску палива Common Rail. - Удосконалена технологія турбонадува та прямого вприску з системою вприску Bosch з електронним управлінням точно контролює подачу палива в різних умовах роботи двигуна та швидко реагує на них, забезпечуючи кращу економію палива та велику вихідну потужність, більш ефективне використання палива та вищу економічність. - Місткість паливного бака збільшена до 300 л, що забезпечує безперервну роботу понад 12 годин, скорочує кількість заправок та збільшує час ефективної роботи. - Модернізована низькотемпературна велика батарея 180MF може легко запускатись при низькій температурі -40°C.
НАДІЙНА ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА ТА СИСТЕМА ПОВІТРЯНОГО ОХОЛОДЖЕННЯ - З метою найбільш оптимального ефекту системи охолодження, для масла двигуна та шасі використовуються окремі радіатори. - Бак гідравлічного масла збільшений 70 л, покращена здатність розсіювання тепла, а температуру масла можна краще контролювати - Масло для шасі та масло для гідравлічної системи замінено з N100D на масло трицільового призначення, що значно підвищує надійність. - Площа поверхні теплообміну радіатора та проміжного охолоджувача оптимізовано: площа поверхні теплообміну радіатора досягає 59,5 м 2 , а площа поверхні теплообміну проміжного охолоджувача досягає 15,8 м 2 , що забезпечує максимальний ефект охолодження - Водяний бак приймає високоефективні тепловідвідні труби, продуктивність тепловідвідного насоса збільшується до 12 мл/г, ефективність тепловідведення вища. - Кожну перегородку можна швидко розібрати та зібрати окремо, що спрощує очищення від сміття. - Радіатор має пристрій проти зворотного потоку гарячого повітря для підвищення надійності відведення тепла, а високоефективна труба відведення тепла в сердечнику може додатково забезпечити найкращий ефект відведення тепла.
СИСТЕМА ПЕРЕДАЧІ Перемикання передач 16F+8R здійснюється за допомоги важелів. - Бокові важелі управління встановлені з правого боку від водія для зручнішого управління. Для комфортного керування перемикання коробки передач здійснюється плавно та швидко
Головна та допоміжна коробки передач - Управління головною та допоміжною передачами здійснюється окремо за допомогою двох важелів управління, 16 передніх та 8 задніх передач, з діапазоном швидкостей 1,49-30,07 км/год, дозволяють задовольнити Ваші потреби при проведенні різноманітних транспортних та польових операцій на різних швидкостях. - Примусове охолодження та змащення можуть ефективно підтримувати температуру системи трансмісії, забезпечувати нормальне змащення ключових деталей, таких як шестерні та підшипники, забезпечувати термін служби ущільнень та мастильних матеріалів та значно підвищувати надійність системи трансмісії. Зчеплення подвійної дії - За допомогою зчеплення подвійної дії сухого типу можна керувати ходовою системою та ВВП. Експлуатаційна надійність висока - 14-дюймова муфта подвійного зчеплення LUK, великий запас крутного моменту коефіцієнт безпеки досягає 2,41 (Галузеві стандарти безпеки: 2,0) - Управління з гідравлічним підсилювачем зчеплення забезпечує більш легке, зручне використання та більш тривалий термін служби. - Подовжене коромисло зчеплення та потовщений вузол підсилювача зчеплення забезпечують плавність всього гідравлічного тиску та підвищують надійність гідравлічної системи
Гальмівна система - Автоматичний гальмівний насос підвищення тиску забезпечує достатнє гальмівне зусилля – трактор можна зупинити легким натисканням на гальмо. Гальмівний ефект стабільніший і надійніший, а коефіцієнт безпеки машини вище
Передача заднього моста - Посилено та збільшено корпус передачі заднього мосту, оптимізовано шестерню. силової передачі, збільшено модуль великого зубчастого колеса, підвищена несуча здатність шасі.
Високоміцне шасі - Шасі виготовлено з високоміцного чавуну, який має високу межу міцності на розрив.
Передній міст посиленого типу - Передній міст посиленого типу та кліренс 450 мм знижують ризик ушкоджень при польових роботах.
Шини - Стандартна комплектація: шини для території із сухим кліматом14,9-26/18,4-38, кут повороту 40°, радіус повороту не менше ніж 5,8 м; - Рульове керування з повним гідравлічним підсилювачем, малим зусиллям на обід рульового колеса і малим радіусом повороту, зручне кермо та пріоритетний клапан гарантують безпечну експлуатацію.
Колія - Оптимізована конструкція колії передньої та задньої осі забезпечує більш плавний рух під час роботи з важкими вантажами. Ширина колії для стандартної комплектації передніх та задніх коліс становить 1800/1850 мм; - Колія задньої осі може плавно регулюватися, адаптуючись до робочих потреб при різних агрономічних умов у різних регіонах.
Противаги - Противаги на задні спиці коліс - стандартна комплектація 2 шари, 480 кг. За потреби можна відрегулювати. - Противаги на передню частину трактора - стандартна комплектація 13×40 кг. За потреби можна відрегулювати.
КАБІНА ВОДІЯ ТА ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА Керування без втоми - Професійно спроектована кабіна водія із чотирма опорами забезпечує ефективне скорочення сліпих зон у процесі водіння. - Дводверна кабіна з евакуаційними дверима на правій стороні та великим внутрішнім простором. - Кабіна з кондиціонером (охолодження/обігрів) має 8 вентиляційних отворів, охолодження і обігрів відбувається швидко та добре, а нагорі встановлений люк для кращої вентиляції. - Місце водія оснащене регульованим сидінням з пневматичною підвіскою та підлокітниками, а також регульованим по висоті та вазі рульовим колесом, що регулюється в різних напрямках, що гарантує оптимальний комфорт під час їзди. - Сонцезахисний козирьок ефективно блокує потрапляння яскравого сонячного світла в машину, що до певної міри знижує рівень нагрівання всередині кабіни, а також запобігає потрапляння прямих сонячних променів в очі. - У верхній частині кабіни встановлено радіо, ви можете вибрати улюблений канал у будь-який час під час роботи, а також вона оснащена портом USB для полегшення заряджання мобільного телефону. - Кабіна оснащена комбінованим перемикачем освітлення автомобільного типу та регулюючим перемикачем склоочисників, вона зручніша в використанні. - Внутрішня частина кабіни оснащена звукоізоляцією з бавовни. Клапан скидання тиску доданий в нижній частині, щоб значно знизити шум всієї машини. - Гарна амортизація: з'єднання між шасі та кабіною містить гумові амортизуючі прокладання. Є чотири передніх та задніх демпфери, які можуть значно знизити вібрацію кабіни та шум.
Простота керування - Завдяки естетично приємному вигляду приладової панелі Вам буде зручно спостерігати за візуальними параметрами керування. - Датчики дозволяють здійснювати моніторинг роботи машини в режимі реального часу. Також є функції налаштування та запиту, які можуть у будь-яке час визначити робочий стан двигуна. - Система рульового керування з гідравлічним приводом дозволяє своєчасно коригувати положення корпусу в різних умовах роботи та на різних швидкостях. - Розташування елементів управління було ретельно продумано і розраховано таким чином, щоб бути в межах досяжності водія, що дозволяє здійснювати своєчасний контроль та швидке реагування навіть у інтенсивних умовах роботи. - Гальмо включає механічний пристрій синхронізації, яке може перемикатися між одностороннім та двостороннім гальмом.
РОБОЧЕ ОБЛАДНАННЯ Відбір потужності - Швидкість обертання пристрою відбору потужності ВВП складає 540/1000 об/хв - Секційний вихідний вал ВВП може швидко перемикатися між 6 шліцами (стандартними), 8 і 21 шліцом, та його зручно замінити у разі пошкодження.
Гідравлічний вихід - Три пари гідравлічних виходів, гідравлічні секції обладнані фіксуючою функцією положення. Безперервний потік гідравлічного масла може задовольнити потреби агрегатування будь-якої сільськогосподарської техніки. - Тиск одноканального гідравлічного потоку може досягати 70 л/хв, що відповідає вимогам, що пред'являються до продуктивності різних сільськогосподарських машин.
Буксирувальне причіпне обладнання - Навісне обладнання оснащене гаками, також є зчіпний пристрій другого та третього класу що полегшує навішування сільськогосподарських знарядь. Удосконалений матеріал кульових опор та штифтів, підвищена твердість та покращена стійкість до стирання
Навісна система - Задня триточкова навіска III класу має позиційне регулювання, примусове та плаваюче становище .Підходить для різних видів комбінованої сільськогосподарської техніки. - Підйомна тяга нижньої частини навішування містить ступінчасто регульоване положення отвору, за допомогою якого можна збільшувати або зменшувати відстань між нижніми штангами підвіски в міру потреби.
Гідравлічний підйомний механізм - Гідравлічна підйомна система роздільного типу, оснащена двома циліндрами подвійної дії, вантажопідйомність ≥40 кН. - Водій може регулювати висоту підйомної тяги навішування за допомогою регулювання ручки керування, при цьому заглиблення в ґрунт можна регулювати вручну, щоб забезпечити однорідність глибини занурення у ґрунт. - Пристрій обмеження висоти підйому навісного пристрою спрацьовує в положенні коли нижня підйомна штанга досягне найвищої точки
ФАРИ ТА ОСВІТЛЕННЯ - Освітлення укомплектованої машини регулюється за допомогою комбінованого перемикача, який може включати габаритні вогні, фари ближнього та далекого світла, поворотники. Для освітлення використовуються світлодіодні LED фари з найкращими світловими характеристиками. Великогабаритні передні фари зі світлодіодними LED-індикаторами дозволяють ефективно працювати у темний час доби. Покажчики повороту також можуть бути вчасно включені під час повороту. Таким чином, водіння трактора стає практично невідмінним від водіння автомобіля, що забезпечує Вам максимальну зручність та знайоме відчуття водіння.
МАКСИМАЛЬНА ЗРУЧНІСТЬ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ - Оновлений трактор Zoomlion 3-го покоління, красивий і має неповторний стиль, Решітка розсіювання тепла великої площі на передній та задній частині витяжки значно збільшує швидкість входу повітря та швидкість розсіювання тепла радіатора та забезпечує нормальну роботу машини. - Капот надійно захищає внутрішні елементи трактора, у тому числі від перегріву та попадання прямих сонячних променів, забезпечуючи безпеку його експлуатації. Його продумана конструкція забезпечує легкий доступ до всіх основних механізмів, що розташовані під ним, дозволяє заощадити час на проведенні техобслуговування. - Кут підйому капота може досягати 40 °, що дозволяє уникнути проблеми мертвих зон, в яких неможливо проводити технічне обслуговування, а елементи, що вимагають частої заміни або технічного обслуговування, такі як масляні фільтри, розміщені у безпосередній близькості від периферії. - Попередній фільтр має структуру циклонної труби, яка підвищує точність фільтрації та знижує частоту обслуговування та очищення повітряного фільтра. - У повітряному фільтрі використовується фільтр «Буря в пустелі», який має хороший фільтруючий ефект, знижує частоту очищення та краще захищає двигун
Характеристики
Модель |
RS1304 |
Двигун |
|
Кількість циліндрів /метод впуску |
6 ціліндрів, з турбонадувом |
Система приску палива |
Common Rail |
Викиди (національний стандарт) |
Стандарт ІІІ |
Номінальна потужність при 2300 об/хв, кВт/к.с. |
95,6/130 |
Обʼєм двигуна, см3 |
6500 |
Витрати палива, г/кВт⋅год |
≤250 |
Ємність паливного баку, літрів |
300 |
Коробка передач |
Механізм перемикання передач за допомогою шестерні із синхронізатором |
Кількість передач |
16F+8R |
Гідравлічна система |
Розділеного типу |
Кількість вихідних клапанів, (пара) |
3 |
Потужність потоку, літрів/хв |
70 |
Гідравлічний підйомний механізм |
Стандартно |
Спосіб керування глибиною обробітку ґрунту |
Стандартно |
Позиційне регулювання, регулювання висоти, сильний тиск |
Стандартно |
Максимальна підйомна сила (610 мм від кінцевої частини), кН |
≥40 |
Механізм навіски |
Стандартно |
Тип та категорія — Триточкова задня навіска, тип |
ІІІ |
Вал відбору потужності |
Стандартно |
Вихідна потужність ВВП, кВт |
85 |
Швидкість обертання, об/хв |
540/1000 |
Стандарт валу відбору потужності 6-зубчастий шліцевий вал (діаметр валу - 35) |
Стандартно |
Довжина, мм |
5200 |
Ширина, мм |
2435 |
Висота, мм |
3250 |
Колісна база, мм |
2640 |
Мінімальна відстань від поверхні землі, мм |
450 |
Вага, кг |
5810 |
Передні колеса, розмір |
14,9-26 |
Задні колеса, розмір |
18,4-39 |
Ширина колії передніх коліс, мм |
1800 |
Колія задніх коліс, мм |
1850-2100 |
Противага передні (13х40), кг |
520 |
Противаги задні (2х240), кг |
480 |
Мінімальний радіус повороту, м |
5,8 |
Сила тяги, кН |
51 |
Кут повороту |
40° |
Кабіна водія з кондиціонером та обігрівачем |
Стандартно |
Тип муфти зчеплення |
Сухого типу, незалежного керування подвійної дії |
Тип гальмівного механізму |
Дискове гальмо мокрого типу |
Пневматичні гальма |
Стандартно |
Представляємо Вам Трактор колісний ZOOMLION RS1304– ідеальний вибір для вашого господарства. Щоб краще задовольнити експлуатаційні потреби клієнтів, у 2022 році Zoomlion провела низку оновлень чотирьох модулів тракторів серії RS:Двигун,Система передачі, Робоча конструкція та кабіна. Продукт більш ефективний та надійний, концепція гуманізованого дизайну, робота зручніша, а водіння комфортніше.
КАБІНА ВОДІЯ Простора комфортна кабіна, що має великий круговий огляд, з системою кондиціювання повітря та люком, характеризується пилозахищеністю, шумозаглушенням і теплоізоляцією. Рульове колесо з регулюванням кута нахилу та сидіння з підвіскою забезпечує комфортне водіння.
ДВИГУН Надійний та економічний 6-циліндровий двигун з робочим об'ємом 6,5 л оснащений паливною системою Common Rail. Двигун має високу потужність, оснащений електронною системою вприску Bosch з точним вприском.
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ Коробка передач 16F+8R характеризується ідеальними робочими швидкостями для різних операцій та високою ефективністю роботи.
РОБОЧЕ ОБЛАДНАННЯ Задня триточкова навіска III класу має позиційне регулювання, примусове та плаваюче становище. Гідросистема має 3 пари гідровиходів, які дозволяють проводити робочі операції з використанням оборотного плуга та інших знарядь.
ПОТУЖНИЙ ТА ЕКОНОМІЧНИЙ - Трактор оснащений 6-циліндровим двигуном із системою вприску палива Common Rail. - Удосконалена технологія турбонадува та прямого вприску з системою вприску Bosch з електронним управлінням точно контролює подачу палива в різних умовах роботи двигуна та швидко реагує на них, забезпечуючи кращу економію палива та велику вихідну потужність, більш ефективне використання палива та вищу економічність. - Місткість паливного бака збільшена до 300 л, що забезпечує безперервну роботу понад 12 годин, скорочує кількість заправок та збільшує час ефективної роботи. - Модернізована низькотемпературна велика батарея 180MF може легко запускатись при низькій температурі -40°C.
НАДІЙНА ГІДРАВЛІЧНА СИСТЕМА ТА СИСТЕМА ПОВІТРЯНОГО ОХОЛОДЖЕННЯ - З метою найбільш оптимального ефекту системи охолодження, для масла двигуна та шасі використовуються окремі радіатори. - Бак гідравлічного масла збільшений 70 л, покращена здатність розсіювання тепла, а температуру масла можна краще контролювати - Масло для шасі та масло для гідравлічної системи замінено з N100D на масло трицільового призначення, що значно підвищує надійність. - Площа поверхні теплообміну радіатора та проміжного охолоджувача оптимізовано: площа поверхні теплообміну радіатора досягає 59,5 м 2 , а площа поверхні теплообміну проміжного охолоджувача досягає 15,8 м 2 , що забезпечує максимальний ефект охолодження - Водяний бак приймає високоефективні тепловідвідні труби, продуктивність тепловідвідного насоса збільшується до 12 мл/г, ефективність тепловідведення вища. - Кожну перегородку можна швидко розібрати та зібрати окремо, що спрощує очищення від сміття. - Радіатор має пристрій проти зворотного потоку гарячого повітря для підвищення надійності відведення тепла, а високоефективна труба відведення тепла в сердечнику може додатково забезпечити найкращий ефект відведення тепла.
СИСТЕМА ПЕРЕДАЧІ Перемикання передач 16F+8R здійснюється за допомоги важелів. - Бокові важелі управління встановлені з правого боку від водія для зручнішого управління. Для комфортного керування перемикання коробки передач здійснюється плавно та швидко
Головна та допоміжна коробки передач - Управління головною та допоміжною передачами здійснюється окремо за допомогою двох важелів управління, 16 передніх та 8 задніх передач, з діапазоном швидкостей 1,49-30,07 км/год, дозволяють задовольнити Ваші потреби при проведенні різноманітних транспортних та польових операцій на різних швидкостях. - Примусове охолодження та змащення можуть ефективно підтримувати температуру системи трансмісії, забезпечувати нормальне змащення ключових деталей, таких як шестерні та підшипники, забезпечувати термін служби ущільнень та мастильних матеріалів та значно підвищувати надійність системи трансмісії. Зчеплення подвійної дії - За допомогою зчеплення подвійної дії сухого типу можна керувати ходовою системою та ВВП. Експлуатаційна надійність висока - 14-дюймова муфта подвійного зчеплення LUK, великий запас крутного моменту коефіцієнт безпеки досягає 2,41 (Галузеві стандарти безпеки: 2,0) - Управління з гідравлічним підсилювачем зчеплення забезпечує більш легке, зручне використання та більш тривалий термін служби. - Подовжене коромисло зчеплення та потовщений вузол підсилювача зчеплення забезпечують плавність всього гідравлічного тиску та підвищують надійність гідравлічної системи
Гальмівна система - Автоматичний гальмівний насос підвищення тиску забезпечує достатнє гальмівне зусилля – трактор можна зупинити легким натисканням на гальмо. Гальмівний ефект стабільніший і надійніший, а коефіцієнт безпеки машини вище
Передача заднього моста - Посилено та збільшено корпус передачі заднього мосту, оптимізовано шестерню. силової передачі, збільшено модуль великого зубчастого колеса, підвищена несуча здатність шасі.
Високоміцне шасі - Шасі виготовлено з високоміцного чавуну, який має високу межу міцності на розрив.
Передній міст посиленого типу - Передній міст посиленого типу та кліренс 450 мм знижують ризик ушкоджень при польових роботах.
Шини - Стандартна комплектація: шини для території із сухим кліматом14,9-26/18,4-38, кут повороту 40°, радіус повороту не менше ніж 5,8 м; - Рульове керування з повним гідравлічним підсилювачем, малим зусиллям на обід рульового колеса і малим радіусом повороту, зручне кермо та пріоритетний клапан гарантують безпечну експлуатацію.
Колія - Оптимізована конструкція колії передньої та задньої осі забезпечує більш плавний рух під час роботи з важкими вантажами. Ширина колії для стандартної комплектації передніх та задніх коліс становить 1800/1850 мм; - Колія задньої осі може плавно регулюватися, адаптуючись до робочих потреб при різних агрономічних умов у різних регіонах.
Противаги - Противаги на задні спиці коліс - стандартна комплектація 2 шари, 480 кг. За потреби можна відрегулювати. - Противаги на передню частину трактора - стандартна комплектація 13×40 кг. За потреби можна відрегулювати.
КАБІНА ВОДІЯ ТА ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА Керування без втоми - Професійно спроектована кабіна водія із чотирма опорами забезпечує ефективне скорочення сліпих зон у процесі водіння. - Дводверна кабіна з евакуаційними дверима на правій стороні та великим внутрішнім простором. - Кабіна з кондиціонером (охолодження/обігрів) має 8 вентиляційних отворів, охолодження і обігрів відбувається швидко та добре, а нагорі встановлений люк для кращої вентиляції. - Місце водія оснащене регульованим сидінням з пневматичною підвіскою та підлокітниками, а також регульованим по висоті та вазі рульовим колесом, що регулюється в різних напрямках, що гарантує оптимальний комфорт під час їзди. - Сонцезахисний козирьок ефективно блокує потрапляння яскравого сонячного світла в машину, що до певної міри знижує рівень нагрівання всередині кабіни, а також запобігає потрапляння прямих сонячних променів в очі. - У верхній частині кабіни встановлено радіо, ви можете вибрати улюблений канал у будь-який час під час роботи, а також вона оснащена портом USB для полегшення заряджання мобільного телефону. - Кабіна оснащена комбінованим перемикачем освітлення автомобільного типу та регулюючим перемикачем склоочисників, вона зручніша в використанні. - Внутрішня частина кабіни оснащена звукоізоляцією з бавовни. Клапан скидання тиску доданий в нижній частині, щоб значно знизити шум всієї машини. - Гарна амортизація: з'єднання між шасі та кабіною містить гумові амортизуючі прокладання. Є чотири передніх та задніх демпфери, які можуть значно знизити вібрацію кабіни та шум.
Простота керування - Завдяки естетично приємному вигляду приладової панелі Вам буде зручно спостерігати за візуальними параметрами керування. - Датчики дозволяють здійснювати моніторинг роботи машини в режимі реального часу. Також є функції налаштування та запиту, які можуть у будь-яке час визначити робочий стан двигуна. - Система рульового керування з гідравлічним приводом дозволяє своєчасно коригувати положення корпусу в різних умовах роботи та на різних швидкостях. - Розташування елементів управління було ретельно продумано і розраховано таким чином, щоб бути в межах досяжності водія, що дозволяє здійснювати своєчасний контроль та швидке реагування навіть у інтенсивних умовах роботи. - Гальмо включає механічний пристрій синхронізації, яке може перемикатися між одностороннім та двостороннім гальмом.
РОБОЧЕ ОБЛАДНАННЯ Відбір потужності - Швидкість обертання пристрою відбору потужності ВВП складає 540/1000 об/хв - Секційний вихідний вал ВВП може швидко перемикатися між 6 шліцами (стандартними), 8 і 21 шліцом, та його зручно замінити у разі пошкодження.
Гідравлічний вихід - Три пари гідравлічних виходів, гідравлічні секції обладнані фіксуючою функцією положення. Безперервний потік гідравлічного масла може задовольнити потреби агрегатування будь-якої сільськогосподарської техніки. - Тиск одноканального гідравлічного потоку може досягати 70 л/хв, що відповідає вимогам, що пред'являються до продуктивності різних сільськогосподарських машин.
Буксирувальне причіпне обладнання - Навісне обладнання оснащене гаками, також є зчіпний пристрій другого та третього класу що полегшує навішування сільськогосподарських знарядь. Удосконалений матеріал кульових опор та штифтів, підвищена твердість та покращена стійкість до стирання
Навісна система - Задня триточкова навіска III класу має позиційне регулювання, примусове та плаваюче становище .Підходить для різних видів комбінованої сільськогосподарської техніки. - Підйомна тяга нижньої частини навішування містить ступінчасто регульоване положення отвору, за допомогою якого можна збільшувати або зменшувати відстань між нижніми штангами підвіски в міру потреби.
Гідравлічний підйомний механізм - Гідравлічна підйомна система роздільного типу, оснащена двома циліндрами подвійної дії, вантажопідйомність ≥40 кН. - Водій може регулювати висоту підйомної тяги навішування за допомогою регулювання ручки керування, при цьому заглиблення в ґрунт можна регулювати вручну, щоб забезпечити однорідність глибини занурення у ґрунт. - Пристрій обмеження висоти підйому навісного пристрою спрацьовує в положенні коли нижня підйомна штанга досягне найвищої точки
ФАРИ ТА ОСВІТЛЕННЯ - Освітлення укомплектованої машини регулюється за допомогою комбінованого перемикача, який може включати габаритні вогні, фари ближнього та далекого світла, поворотники. Для освітлення використовуються світлодіодні LED фари з найкращими світловими характеристиками. Великогабаритні передні фари зі світлодіодними LED-індикаторами дозволяють ефективно працювати у темний час доби. Покажчики повороту також можуть бути вчасно включені під час повороту. Таким чином, водіння трактора стає практично невідмінним від водіння автомобіля, що забезпечує Вам максимальну зручність та знайоме відчуття водіння.
МАКСИМАЛЬНА ЗРУЧНІСТЬ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ - Оновлений трактор Zoomlion 3-го покоління, красивий і має неповторний стиль, Решітка розсіювання тепла великої площі на передній та задній частині витяжки значно збільшує швидкість входу повітря та швидкість розсіювання тепла радіатора та забезпечує нормальну роботу машини. - Капот надійно захищає внутрішні елементи трактора, у тому числі від перегріву та попадання прямих сонячних променів, забезпечуючи безпеку його експлуатації. Його продумана конструкція забезпечує легкий доступ до всіх основних механізмів, що розташовані під ним, дозволяє заощадити час на проведенні техобслуговування. - Кут підйому капота може досягати 40 °, що дозволяє уникнути проблеми мертвих зон, в яких неможливо проводити технічне обслуговування, а елементи, що вимагають частої заміни або технічного обслуговування, такі як масляні фільтри, розміщені у безпосередній близькості від периферії. - Попередній фільтр має структуру циклонної труби, яка підвищує точність фільтрації та знижує частоту обслуговування та очищення повітряного фільтра. - У повітряному фільтрі використовується фільтр «Буря в пустелі», який має хороший фільтруючий ефект, знижує частоту очищення та краще захищає двигун
Модель |
RS1304 |
Двигун |
|
Кількість циліндрів /метод впуску |
6 ціліндрів, з турбонадувом |
Система приску палива |
Common Rail |
Викиди (національний стандарт) |
Стандарт ІІІ |
Номінальна потужність при 2300 об/хв, кВт/к.с. |
95,6/130 |
Обʼєм двигуна, см3 |
6500 |
Витрати палива, г/кВт⋅год |
≤250 |
Ємність паливного баку, літрів |
300 |
Коробка передач |
Механізм перемикання передач за допомогою шестерні із синхронізатором |
Кількість передач |
16F+8R |
Гідравлічна система |
Розділеного типу |
Кількість вихідних клапанів, (пара) |
3 |
Потужність потоку, літрів/хв |
70 |
Гідравлічний підйомний механізм |
Стандартно |
Спосіб керування глибиною обробітку ґрунту |
Стандартно |
Позиційне регулювання, регулювання висоти, сильний тиск |
Стандартно |
Максимальна підйомна сила (610 мм від кінцевої частини), кН |
≥40 |
Механізм навіски |
Стандартно |
Тип та категорія — Триточкова задня навіска, тип |
ІІІ |
Вал відбору потужності |
Стандартно |
Вихідна потужність ВВП, кВт |
85 |
Швидкість обертання, об/хв |
540/1000 |
Стандарт валу відбору потужності 6-зубчастий шліцевий вал (діаметр валу - 35) |
Стандартно |
Довжина, мм |
5200 |
Ширина, мм |
2435 |
Висота, мм |
3250 |
Колісна база, мм |
2640 |
Мінімальна відстань від поверхні землі, мм |
450 |
Вага, кг |
5810 |
Передні колеса, розмір |
14,9-26 |
Задні колеса, розмір |
18,4-39 |
Ширина колії передніх коліс, мм |
1800 |
Колія задніх коліс, мм |
1850-2100 |
Противага передні (13х40), кг |
520 |
Противаги задні (2х240), кг |
480 |
Мінімальний радіус повороту, м |
5,8 |
Сила тяги, кН |
51 |
Кут повороту |
40° |
Кабіна водія з кондиціонером та обігрівачем |
Стандартно |
Тип муфти зчеплення |
Сухого типу, незалежного керування подвійної дії |
Тип гальмівного механізму |
Дискове гальмо мокрого типу |
Пневматичні гальма |
Стандартно |
|